Dalykas |
DAILĖ |
||
Kiti dalykai |
• Istorija |
||
Modulis/ Tema |
„ TROMPE L‘OEIL“ TECHNIKA / TECHNIQUE "TROMPE L'OEIL" |
||
Uždaviniai/ mokymosi rezultatai
|
Kalbiniai uždaviniai |
Remdamiesi savo turimomis žiniomis, tekstu prancūzų kalba, dirbdami individualiai ir grupėmis mokiniai gebės:
|
|
Dalyko uždaviniai |
|
||
Kultūra, pažinimas |
Pamokos metu mokiniai lavins skaitymo, klausymo supratimo originalo kalba gebėjimus ir praplės bendrojo išsilavinimo dailės srityje žinias. |
||
Mokymo/si metodai |
Teksto originalo kalba skaitymas, darbas grupėmis ir individualiai, raktinių žodžių aptarimas, diskusija. |
||
Medžiaga, priemonės, įranga |
Tekstas prancūzų kalba, vienkalbiai ir dvikalbiai žodynai, vaizdo pamoka prancūzų kalba apie „trompe l‘oeil“ tapybos techniką. |
||
Pasirengimas pamokai
|
Lingvistinis: |
||
Kalbinė parama |
Parama mokytojui |
Parama mokiniui |
|
1. Galimų užduočių sąrašas. 2. Lingvistinis priminimas. 3. Klausimų sudarymo lentelės |
Raktiniai žodžiai: le „trompe l‘oeil“, le genre pictural, la confusion, la peinture murale, la figuration, les sujets inanimés/ statiques. |
||
Pamokos eiga:
|
Mokytojo veikla |
Mokinio veikla ir užduotys |
|
1. Skelbiama tema „Trompe l‘oeil technika“. | 1. Žymisi, klausia, jei ko nesupranta. | ||
2. Pateikiami raktiniai žodžiai, bei užduotis surasti juos tekste ir juos išversti. Gabesnieji mokiniai savarankiškai skaitys tekstą ir naudodamiesi tekstu ir vienkalbiu žodynu suras jų reikšmes. Silpniau besimokantys mokiniai bus konsultuojami. | 2. Mokiniai savarankiškai skaito tekstą, susipažįsta su “trompe l’oil” tapybos žanru ir raktiniais žodžiais | ||
3. Mokytojas patikslina ir papildo turimas ir mokinių įgytas skaitant tekstą žinias apie “trompe l‘oeil“ tapybą. | 3. Klauso, žymisi, klausia, jei ko nesupranta. | ||
4. Mokiniams pasiūloma vaizdo medžiaga "Cours de peinture acrylique - astuce - label-art.fr" ir pateikiami klausimai. | 4. Moksleiviai stebi video medžiagą ir žymisi reikiamą informaciją. | ||
5. Užduodamas darbas grupėse, raginant diskutuoti šios technikos realizavimą, aptarti naudotas medžiagas. | 5. Diskusija apie panaudotą pamokoje techniką, medžiagas kas buvo nauja ir nežinoma, kas sudomino. | ||
6. Kviečia po vieną mokinį iš grupės pateikti paveikslo tapymo etapus, naudojamas medžiagas. | 6. Po vieną moksleivį iš grupės pateikia paveikslo tapymo etapus, naudojamas medžiagas. | ||
7. Savarankiškos užduoties (prezentacijos) išaiškinimas, reikalavimų pateikimas (Pamokos medžiaga). | 7. Žymisi užduotį, klausia, jei ko nesupranta. | ||
8. Mokinių įvertinimas, refleksija. | 8. Žymisi pastabas, reflektuoja. | ||
Galimi sunkumai problemos ir jų sprendimo būdai |
Problemos | Sprendimai | |
1. Pateikti raktiniai -žodžiai nėra pakankami teksto originalo kalba supratimui. 2. Vaizdo medžiagos tekstas sunkiai suprantamas. |
1. Skatinti mokinius naudotis žodynais ir žinynais vienas kito bei mokytojos pagalba. 2. Skatinti klausytis ir žiūrėti vaizdo medžiagą prancūzų kalba daug kartų, technikos demonstravimas padeda suprasti esmę. |
||
Vertinimo formos, kriterijai ir įrankiai | Neformaliai vertinamas moksleivių aktyvumas, jų gebėjimas atskirti tapybos tipus, reikšti savo nuomonę ir ją pagrįsti. | ||
Namų darbai, tolesnė veikla |
Dailės albumuose arba internete susirasti reprodukciją, atliktą „trompe l‘oeil“ technika, ją pristatyti klasei, pagrįsti pasirinkimą. |
||
Refleksija |
Mokytojo refleksija |
Mokinio refleksija |
|
Mokytojas pamokos plano pastabose užsirašo labiausiai pavykusius/nepavykusius mokymo metodus, pamokos struktūros dalis. Klausimas refleksijai: |
Mokiniai papasakoja, kaip jiems sekėsi atlikti užduotis, su kokiais sunkumais susidūrė, kas buvo lengva ir ką dar norėtų sužinoti. Klausimas refleksijai: |
||
Mokymo medžiagos rengėjai ir naudoti šaltiniai |
Parengė: Daina Kazlauskaitė, Vytauto Didžiojo universitetas, UKI. |